Mutta siis! Syksy on käynnistynyt hyvin, koulussa sujuu hyvin ja tajusin just, että enää puolitoista kuukautta pitäisi koulun penkillä istua ja sitten se on työharjoitteluun toukokuuhun asti ja sitten oon matkailuvirkailija! Siiistii! Aika haikeet fiilikset kyl lähtee pois koulusta, kun meidän luokka on niiin ihana :(
Oon koulun ohessa toki käynyt myös töissä, tehnyt ahkerasti autokoulujuttuja ja maanantaina alkaa taas ajotunnit :)
| syksy on niin kaunista aikaa! |
No mutta joo, teki mieli tulla avautumaan blogin puolelle, rakastan vaan kirjottaa omia
ajatuksia ylös :-)
xoxo Tia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti