torstai 11. heinäkuuta 2013

moiii!


 Johdatus tän viikon tapahtumista: tessan synttäreit juhlimas, samin kaa kiesii, jaron kaa löhöilyy, terveyskeskuksessa&lääkärissä jumittamassa, äitin,tessan ja kummipojan kans rannalla ymsyms!













 Eli siis joo, sunnuntaina olin porukoiden luona Tessan synttärikahveilla, pikkunen täytti 14♥ pikkunen tosiaan joo.. :D  Jaro tuli sunnuntaina takasin mun luo mökiltä ja hengattiin rennoissa merkeissä sit tääl (: Maanantaina&Tiistaina vietin vikoja lomapäiviä toisen lomalaisen Samin kanssa! juhuu! Käytiin Lohjansaaressa, ja ei v**** en ikinä haluis muuttaa sinne.. pari autoo meni koko Lohjansaarireissun aikana ohi? ja ainoo kauppa mitä nähtii siel oli joku pieni koppi tien vieres mis myytiin jotai kirjoja xd






Tiistaina menin aamusta jo äitin,tessan ja kummipojan kanssa Siuntion/ Kirkkonummen lähelle olevalle Pikkalan hiekamontulle, paikka oli ihana! ainoo vaa, että kärähdin pahemmin, ku koskaan.. Thaimaassakaan ei 2 kuukauden aikana tullu kärähdettyy näin pahasti.. 
vois tosiaan joo alkaa käyttää myös suomessa aurinkorasvaa...



 Keskiviikkona olin töissä 8 tuntia, tänään ja huomenna ja myös ylihuomenna olisi ollut töitä, mutta mun huonolla onnella jouduin saikulle.. Tänään on tullut sit käytyä lääkärissäkin! 40 asteen kuume on tosi kiva.

joopajoo, meen vetää päivän vikat buranat naamaan ja sit nukkuu, huomen taas lekuriin, katotaa mitä ne toteaa siellä! 

xoxo moi


lauantai 6. heinäkuuta 2013

instagram

Follow me!
http://instagram.com/tiaeveliina


bloggaaminen täältä tullaan taas !

No moooi (: Oon 18-vuotias tyttö Lohjalta, ja päätin taas aloittaa bloggaamisen, puolen vuoden tauon jälkeen. Täs keväällä/kesällä on tapahtunut vaikka ja mitä! Helmikuussa kun kotiuduin kahden kuukauden työharjoittelujaksolta Thaimaasta oli hirmu kiire etsiä heti uutta työharjoittelupaikkaa ja siinä samalla katsoin vähän "sillä silmällä" asuntoja. No juttu meni sit niin, että sain yksiön tästä Lohjan keskustasta ja pääsin muuttamaan parisen viikkoa ennen vappua :) oon niin onnellinen, tykkään tästä kämpästä tosi paljon ja ei oo pitkä matka kaupunkiin tai töihin! Työharjoittelun huhtikuussa aloitin Luonnontieteellisessä museossa ja olin siellä kesäkuun alkuun asti. Toi paikka oli niiin ihana työssäoppimispaikka, aivan loistavat työkaverit ja opin tosi paljon uusia asioita museossa työharjoittelua suorittaessani :)
 
Nyt oon taas S-marketissa töissä ja vuosi jäljellä koulua, periaattees ihanaa et enää vuosi!

Nyt oon tän viikon ollu lomalla, ei mitään erikoista oo tapahtunut, ollut Jaron kanssa ja nukkunut pitkään, käynyt uimassa, kymppipäivillä tuli käytyy keskiviikkona.. ja ei oikee muuta erikoista. Ei mun mielest lomalla tarvii ees tehä mitään erikoista, on se kiva välil vaan ottaa iisii ja olla vaan :) 
 Tosiaaan joo tää kesä on ollu kyl paras pitkään aikaan, vaikka onki ollu töitä, niin en todellakaan oo jättänyt festareita väliin! Kivenlahti Rockissa ja Rock the beachissa tuli käytyy!!! Kivenlahti rockissa parasta ehdottomasti White Snake <3 + kiitos seurasta Sami!!!
Rock the beach oli aiiiiivan loistava, billy talent, stone sour, green day....! mä päätin vetää kunnon festarifiiliksen päälle ja green dayn keikka meni siellä meressä riehuen, ei vaa voinu vastustaa! vaatteet päällä kannatti mennä uimaa ja palella sit loppuyö, no en valita koska niin hyvä keikka oli ;)





Mutta joo, ei mul oikeen muuta, kirjotan taas joskus :) 

ps. 
näinkin blondi mä olin tos alkukesästä XDXD nyt onneks taas brunet!


kesänjatkoja!