lauantai 12. lokakuuta 2013

maailman ahkerin bloggaaja ilmoittautuu!

Haha, not! Siis nyt on ollut tosi paljon kaikkea, ettei oo vaan kerennyt kirjoittaa blogia, muutaman kertaa on tehnyt tosi paljon mieli kirjoittaa kaikkea ylös, tykkään täst vieläkin vaikken kirjotakkaan koskaan. Kelasin et nyt vois kyllä ryhdistäytyä! Ei mulla taaskaan varmaan mitään viisasta ollut, makaan kotona maailman hirveimmässä flunssassa, siis se tunne kun ei ääntä lähde tyyliin ollenkaan ja sattuu joka puolelle. I don't like at all! 
 Mutta siis! Syksy on käynnistynyt hyvin, koulussa sujuu hyvin ja tajusin just, että enää puolitoista kuukautta pitäisi koulun penkillä istua ja sitten se on työharjoitteluun toukokuuhun asti ja sitten oon matkailuvirkailija! Siiistii! Aika haikeet fiilikset kyl lähtee pois koulusta, kun meidän luokka on niiin ihana :(
 Oon koulun ohessa toki käynyt myös töissä, tehnyt ahkerasti autokoulujuttuja ja maanantaina alkaa taas ajotunnit :) 
 
Hai there autumn
syksy on niin kaunista aikaa!
Yhdestä jutusta halusin erityisesti kirjoittaa tänne.. Siitä, kun maailma oikeesti tulee niin yksinkertaiseksi ja helpoksi! Veikkaan, että vuonna 2020 ihmiset ei tee enää itse mitään, vaan makaavat sohvalla, kun elektroniikka hoitaa kaiken puolestasi.. Koulunkäynnin, siivouksen, työt yms.. Se oikeesti ahdistaa mua. Katottiin koulussa videota, jossa kerrottiin, että on kehitetty laite joka ripustetaan roikkumaan kaulalta ja sen avulla voit vaikka piirtää ranteeseesi ympyrän sormellasi ja siten näkyy paljonko kello on. Siis oikeesti, mä mielummin käytän oikeeta kelloa tai kaivan puhelimen sitä varten että katson kelloa.. Sitten siinä oli vielä semmoinen juttu, että pystyi ottamaan kuvan pelkästään omien sormien avulla asettelemalla sormet neliöön (vähänniinkuin kameraksi) ja sitten se joku siru- juttu joka roikkuu kaulastasi tallentaa kuvat ja voit sitten myöhemmin muokata niitä kuvia vaikka laittamalla ne seinää vasten. Tietokoneita ja älypuhelimiakaan ei enää mun järjellä tarvittaisi.. Mä alan kaipaamaan entisiä aikoja, entisiä lasten ohjelmia, entisiä elektroniikkalaitteita yms. Siis onhan nää älypuhelimet hirveen käteviä, mutta en haluu enää yhtään enempää mitää hienouksia. Oivoi.
 No mutta joo, teki mieli tulla avautumaan blogin puolelle, rakastan vaan kirjottaa omia 
ajatuksia ylös :-) 


xoxo Tia 

torstai 11. heinäkuuta 2013

moiii!


 Johdatus tän viikon tapahtumista: tessan synttäreit juhlimas, samin kaa kiesii, jaron kaa löhöilyy, terveyskeskuksessa&lääkärissä jumittamassa, äitin,tessan ja kummipojan kans rannalla ymsyms!













 Eli siis joo, sunnuntaina olin porukoiden luona Tessan synttärikahveilla, pikkunen täytti 14♥ pikkunen tosiaan joo.. :D  Jaro tuli sunnuntaina takasin mun luo mökiltä ja hengattiin rennoissa merkeissä sit tääl (: Maanantaina&Tiistaina vietin vikoja lomapäiviä toisen lomalaisen Samin kanssa! juhuu! Käytiin Lohjansaaressa, ja ei v**** en ikinä haluis muuttaa sinne.. pari autoo meni koko Lohjansaarireissun aikana ohi? ja ainoo kauppa mitä nähtii siel oli joku pieni koppi tien vieres mis myytiin jotai kirjoja xd






Tiistaina menin aamusta jo äitin,tessan ja kummipojan kanssa Siuntion/ Kirkkonummen lähelle olevalle Pikkalan hiekamontulle, paikka oli ihana! ainoo vaa, että kärähdin pahemmin, ku koskaan.. Thaimaassakaan ei 2 kuukauden aikana tullu kärähdettyy näin pahasti.. 
vois tosiaan joo alkaa käyttää myös suomessa aurinkorasvaa...



 Keskiviikkona olin töissä 8 tuntia, tänään ja huomenna ja myös ylihuomenna olisi ollut töitä, mutta mun huonolla onnella jouduin saikulle.. Tänään on tullut sit käytyä lääkärissäkin! 40 asteen kuume on tosi kiva.

joopajoo, meen vetää päivän vikat buranat naamaan ja sit nukkuu, huomen taas lekuriin, katotaa mitä ne toteaa siellä! 

xoxo moi


lauantai 6. heinäkuuta 2013

instagram

Follow me!
http://instagram.com/tiaeveliina


bloggaaminen täältä tullaan taas !

No moooi (: Oon 18-vuotias tyttö Lohjalta, ja päätin taas aloittaa bloggaamisen, puolen vuoden tauon jälkeen. Täs keväällä/kesällä on tapahtunut vaikka ja mitä! Helmikuussa kun kotiuduin kahden kuukauden työharjoittelujaksolta Thaimaasta oli hirmu kiire etsiä heti uutta työharjoittelupaikkaa ja siinä samalla katsoin vähän "sillä silmällä" asuntoja. No juttu meni sit niin, että sain yksiön tästä Lohjan keskustasta ja pääsin muuttamaan parisen viikkoa ennen vappua :) oon niin onnellinen, tykkään tästä kämpästä tosi paljon ja ei oo pitkä matka kaupunkiin tai töihin! Työharjoittelun huhtikuussa aloitin Luonnontieteellisessä museossa ja olin siellä kesäkuun alkuun asti. Toi paikka oli niiin ihana työssäoppimispaikka, aivan loistavat työkaverit ja opin tosi paljon uusia asioita museossa työharjoittelua suorittaessani :)
 
Nyt oon taas S-marketissa töissä ja vuosi jäljellä koulua, periaattees ihanaa et enää vuosi!

Nyt oon tän viikon ollu lomalla, ei mitään erikoista oo tapahtunut, ollut Jaron kanssa ja nukkunut pitkään, käynyt uimassa, kymppipäivillä tuli käytyy keskiviikkona.. ja ei oikee muuta erikoista. Ei mun mielest lomalla tarvii ees tehä mitään erikoista, on se kiva välil vaan ottaa iisii ja olla vaan :) 
 Tosiaaan joo tää kesä on ollu kyl paras pitkään aikaan, vaikka onki ollu töitä, niin en todellakaan oo jättänyt festareita väliin! Kivenlahti Rockissa ja Rock the beachissa tuli käytyy!!! Kivenlahti rockissa parasta ehdottomasti White Snake <3 + kiitos seurasta Sami!!!
Rock the beach oli aiiiiivan loistava, billy talent, stone sour, green day....! mä päätin vetää kunnon festarifiiliksen päälle ja green dayn keikka meni siellä meressä riehuen, ei vaa voinu vastustaa! vaatteet päällä kannatti mennä uimaa ja palella sit loppuyö, no en valita koska niin hyvä keikka oli ;)





Mutta joo, ei mul oikeen muuta, kirjotan taas joskus :) 

ps. 
näinkin blondi mä olin tos alkukesästä XDXD nyt onneks taas brunet!


kesänjatkoja!