lauantai 12. lokakuuta 2013

maailman ahkerin bloggaaja ilmoittautuu!

Haha, not! Siis nyt on ollut tosi paljon kaikkea, ettei oo vaan kerennyt kirjoittaa blogia, muutaman kertaa on tehnyt tosi paljon mieli kirjoittaa kaikkea ylös, tykkään täst vieläkin vaikken kirjotakkaan koskaan. Kelasin et nyt vois kyllä ryhdistäytyä! Ei mulla taaskaan varmaan mitään viisasta ollut, makaan kotona maailman hirveimmässä flunssassa, siis se tunne kun ei ääntä lähde tyyliin ollenkaan ja sattuu joka puolelle. I don't like at all! 
 Mutta siis! Syksy on käynnistynyt hyvin, koulussa sujuu hyvin ja tajusin just, että enää puolitoista kuukautta pitäisi koulun penkillä istua ja sitten se on työharjoitteluun toukokuuhun asti ja sitten oon matkailuvirkailija! Siiistii! Aika haikeet fiilikset kyl lähtee pois koulusta, kun meidän luokka on niiin ihana :(
 Oon koulun ohessa toki käynyt myös töissä, tehnyt ahkerasti autokoulujuttuja ja maanantaina alkaa taas ajotunnit :) 
 
Hai there autumn
syksy on niin kaunista aikaa!
Yhdestä jutusta halusin erityisesti kirjoittaa tänne.. Siitä, kun maailma oikeesti tulee niin yksinkertaiseksi ja helpoksi! Veikkaan, että vuonna 2020 ihmiset ei tee enää itse mitään, vaan makaavat sohvalla, kun elektroniikka hoitaa kaiken puolestasi.. Koulunkäynnin, siivouksen, työt yms.. Se oikeesti ahdistaa mua. Katottiin koulussa videota, jossa kerrottiin, että on kehitetty laite joka ripustetaan roikkumaan kaulalta ja sen avulla voit vaikka piirtää ranteeseesi ympyrän sormellasi ja siten näkyy paljonko kello on. Siis oikeesti, mä mielummin käytän oikeeta kelloa tai kaivan puhelimen sitä varten että katson kelloa.. Sitten siinä oli vielä semmoinen juttu, että pystyi ottamaan kuvan pelkästään omien sormien avulla asettelemalla sormet neliöön (vähänniinkuin kameraksi) ja sitten se joku siru- juttu joka roikkuu kaulastasi tallentaa kuvat ja voit sitten myöhemmin muokata niitä kuvia vaikka laittamalla ne seinää vasten. Tietokoneita ja älypuhelimiakaan ei enää mun järjellä tarvittaisi.. Mä alan kaipaamaan entisiä aikoja, entisiä lasten ohjelmia, entisiä elektroniikkalaitteita yms. Siis onhan nää älypuhelimet hirveen käteviä, mutta en haluu enää yhtään enempää mitää hienouksia. Oivoi.
 No mutta joo, teki mieli tulla avautumaan blogin puolelle, rakastan vaan kirjottaa omia 
ajatuksia ylös :-) 


xoxo Tia