
Johdatus tän viikon tapahtumista: tessan synttäreit juhlimas, samin kaa kiesii, jaron kaa löhöilyy, terveyskeskuksessa&lääkärissä jumittamassa, äitin,tessan ja kummipojan kans rannalla ymsyms!
Eli siis joo, sunnuntaina olin porukoiden luona Tessan synttärikahveilla, pikkunen täytti 14♥ pikkunen tosiaan joo.. :D Jaro tuli sunnuntaina takasin mun luo mökiltä ja hengattiin rennoissa merkeissä sit tääl (: Maanantaina&Tiistaina vietin vikoja lomapäiviä toisen lomalaisen Samin kanssa! juhuu! Käytiin Lohjansaaressa, ja ei v**** en ikinä haluis muuttaa sinne.. pari autoo meni koko Lohjansaarireissun aikana ohi? ja ainoo kauppa mitä nähtii siel oli joku pieni koppi tien vieres mis myytiin jotai kirjoja xd
Tiistaina menin aamusta jo äitin,tessan ja kummipojan kanssa Siuntion/ Kirkkonummen lähelle olevalle Pikkalan hiekamontulle, paikka oli ihana! ainoo vaa, että kärähdin pahemmin, ku koskaan.. Thaimaassakaan ei 2 kuukauden aikana tullu kärähdettyy näin pahasti..
vois tosiaan joo alkaa käyttää myös suomessa aurinkorasvaa...

Keskiviikkona olin töissä 8 tuntia, tänään ja huomenna ja myös ylihuomenna olisi ollut töitä, mutta mun huonolla onnella jouduin saikulle.. Tänään on tullut sit käytyä lääkärissäkin! 40 asteen kuume on tosi kiva.
joopajoo, meen vetää päivän vikat buranat naamaan ja sit nukkuu, huomen taas lekuriin, katotaa mitä ne toteaa siellä!
xoxo moi♥♥


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti